Inleiding

De evenementen module kan worden gebruikt om georganiseerde evenementen te beheren. Bij de evenementen kan ook gebruik gemaakt worden van een ticketsysteem voor het bestellen van kaartjes. Een voorbeeld van een evenementen module is te bekijken op deze pagina. Maak voor het maken van een evenementen module gebruik van de Wizard. Meer uitleg over de Wizard op deze pagina.

De evenementen module bestaat uit de volgende tabbladen:

Algemeen

In het tabblad 'Algemeen' zijn de volgende opties mogelijk:

Taken:

Overig:

Meer uitleg over de instellingen en e-mailteksten kunt u lezen op deze pagina.

 

Nieuw

Klik op 'Nieuw' om een nieuw evenement toe te voegen.
Het scherm bestaat uit de volgende tabbladen:

Algemeen

De volgende opties zijn:

 

Beschrijving

Het Intro- en Beschrijvingvak maken gebruik van een tekstediter TinyMCE. Meer uitleg over TinyMCE kunt u vinden op deze pagina.

Afbeelding

 

Klik op 'Selecteer' om de selectie dialoog te openen.

Selecteer een afbeelding en klik op 'Ok'.

 

Reservering

 

 

De volgende opties zijn:

Meerdere evenementen

Klik op Meerdere evenementen als je een evenement wilt toevoegen die vaker terugkomt.
Het scherm is hetzelfde als bij Nieuw evenement, alleen kan hier een terugkeerpatroon worden ingevoerd.

 

 

Kaartreservering

De volgende opties zijn mogelijk:

Taken

Het reserveringenoverzicht kan ook worden geëxporteerd naar Excel door op een kolomkop op het pijltje te klikken en te kiezen voor export.

 

Filter opties

Nieuw /Bewerken

 

De volgende opties zijn:

Buttons:

Gekoppelde evenementen

De volgende opties zijn: